پژوهشکده فرهنگ فناوری و هوش مصنوعی

پژوهشکده فرهنگ فناوری نوین و هوش مصنوعی وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و هنر

جهش بازاریابی جهانی در استفاده گسترده از هوش مصنوعی!

پژوهشگاه فرهنگ و هنر 

پژوهشکده فناوری های پیشرفته و هوش مصنوعی

Advanced Technologies & Artificial Intelligence

Research Institute 

جهش بازاریابی جهانی در استفاده گسترده از هوش مصنوعی


 دانانیوز: شبکه های عصبی مصنوعی زیرمجموعه مهم یادگیری ماشین هستند. آنها همان چیزی هستند که دانشمندان کامپیوتر برای کار در کارهای پیچیده مانند پیش بینی ، استراتژی و شناخت روندها استفاده می کنند.
به گزارش دانانیوز به نقل از بورسنا، * دکتر بهروز نقویان– امروزه تجارت رنگ و بوی جدیدی با هوش مصنوعی بخود گرفته ولازم است اشتغال های جدید با علم روز همراه باشند.پژوهشکده فناوری های پیشرفته و هوش مصنوعی آماده همکاری با شرکتهای بازاریابی برای کسب درآمد بیشتر و هزینه کمتر می باشد.
هوش مصنوعی در بازاریابی موضوعی است که هم اکنون بر صنعت مسلط است.
شبکه های عصبی مصنوعی زیرمجموعه مهم یادگیری ماشین هستند. آنها همان چیزی هستند که دانشمندان کامپیوتر برای کار در کارهای پیچیده مانند پیش بینی ، استراتژی و شناخت روندها استفاده می کنند.
همانطور که از نام این شبکه پیداست ، شبکه های عصبی از شبکه های عصبی مغز انسان که وظیفه تصمیم گیری انسان را بر عهده دارند ، الگوبرداری می شوند. مغز اطلاعات را می گیرد و سپس سعی می کند نقاط را به هم متصل کند تا به نتیجه برسد.
شبکه های عصبی در صنایع مختلف استفاده می شوند – در پزشکی ، مهندسی ، دارایی و سایر موارد. آنها همچنین در حال تبدیل مجموعه موجود منابع فناوری بازاریابی هستند و به بازاریابان ابزارهای جدید ، کارآمدتر و پویاترتری برای:
پیش بینی رفتار مصرف کننده
ایجاد و درک بخشهای پیچیده خریدار
اتوماسیون بازاریابی
ایجاد محتوا
پیش بینی فروش
بیشترین کاربرد شبکه های عصبی مصنوعی در زمینه تجزیه و تحلیل پیش بینی است. در این حالت ، شبکه های عصبی می توانند با شناخت روندهای مربوط به کمپین های بازاریابی قبلی ، به بازاریابان کمک کنند تا نتیجه یک کمپین را پیش بینی کنند. در حالی که چندین دهه است که شبکه های عصبی وجود دارند ، اما ظهور اخیر داده های عظیم است که این فناوری را برای بازاریابی بسیار مفید کرده است.
با داشتن یک دریای مجازی از داده ها برای ورود به یک شبکه عصبی ، اکنون می توان به پیش بینی های پیچیده و دقیق دست یافت که می تواند به مدیران بازاریابی ها کمک کند تا تصمیمات هوشمندانه تری درباره اقدامات انجام شده و کانال های اختصاص منابع بیشتر بگیرند.
به همین ترتیب با تقسیم بازار ، پیش بینی فروش و ایجاد و توزیع محتوا ، شبکه های عصبی که با داده های کافی تغذیه می شوند ، می توانند بینش و پیش بینی های دقیق تری را فراهم کنند و به تصمیم گیرندگان بازاریابی کمک کنند تا انتظارات خود را بهتر بسنجند. این فناوری همچنین امکان پویایی تر اتوماسیون را فراهم می کند ، که نه تنها روند کار بازاریابی را متحول می کند بلکه تجربه یکپارچه تری را نیز برای مصرف کننده ایجاد می کند.

*دکتر بهروز نقویان، پژوهشگر و مشاور حوزه های تخصصی هوش مصنوعی و مدیر پژوهشکده فناوریهای پیشرفته و هوش مصنوعی وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و هنر
 

ارتباطات و اطلاع رسانی ، ،
گالری عکس
آخرین اخبار وب
پژوهشکده فناوری های پیشرفته و هوش مصنوعی وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و هنر پیشتاز در فرهنگسازی و آگاهی بخشی های مهم و کاربردی در بهره گیری از هوش مصنوعی فناوریهای نوین و پیشرفته لینک درون متن
تبلیغات
بیوگرافی

پژوهشکده فرهنگ فناوری پیشرفته و هوش مصنوعی زیر نظر پژوهشگاه فرهنگ و هنر به ریاست پروفسور محمدعلی مقیسه به منظور پژوهش و نحوه عملی سازی فناوری های های پیشرفته و هوش مصنوعی در سطح جهانی و کشوری با مدیریت( نابغه زنده یاد مرحوم دکتر بهروز نقویان)در سال 1393با تغییر نام از( پژوهشکده فرهنگ و فناوری) به پژوهشکده فرهنگ فناوری نوین و هوش مصنوعی با هدف تلاش  بر فرهنگ سازی،ارتقا سواد فناوری، ایجاد زبان مشترک و در نهایت آشنایی با کاربردهای عمومی و اختصاصی و نیز خطرها و مخاطرات آنها  بین جامعه، صنعت، تولید و خدمات وظایف ارزشمند و گسترده ای را تقدیم نموده است.  از بخش های ذیل تشکیل شده است .

گروه پژوهشی تجاری سازی فناوری و اقتصاد
گروه پژوهشی توسعه ارتباطات و همکاری های بین الملل
گروه پژوهشی مطالعات کاربردی هوش مصنوعی و فناوری های پیشرفنه
گروه پژوهشی مطالعات آینده نگاری علوم و تلفیق فناوری های پیشرفنه


Institute of culture and advanced technology and artificial intelligence
has been formed under the supervision of the Research Institute of Culture and Arts under the chairmanship of Prof. Mohammad Ali Moghiseh in order to research and implement advanced technologies and artificial intelligence at the global and national levels under the management of Dr. Behrouz naghavian.

Technology and Economics Commercialization Research Group
International Communication and Cooperation Development Research Group
Research Group on Applied Studies of Artificial Intelligence and Advanced Technologies )
Research Group of Science Futurism Studies and Integration of Advanced Technologies

=================
گرایش های اصلی رشته هوش مصنوعی
یادگیری ماشین (Machine Learning)
شبکه عصبی (Neural Networks)
بینایی ماشین (Machine Vision)
سامانه های خبره (Expert System)
پردازش زبان طبیعی (Natural Language Processing)
الگوریتم ژنتیک (Genetic Algorithm)
روباتیک (Robotic)
آرشیو موضوعی
آخرین نوشته‌ها
کدهای وبلاگ
تبلیغات