پژوهشگاه فرهنگ و هنر
پژوهشکده فناوری های پیشرفته و هوش مصنوعی
Advanced Technologies & Artificial Intelligence
Research Institute

بازاریابانی که هوش مصنوعی را به کار می گیرند می توانند در کسب درآمد هوش مصنوعی در نسل پیش رو برتری بسیار زیادی نسبت به سایرین داشته باشند.
چت بات ها
چت بات ها می توانند بدون اینکه خسته شوند ، بلافاصله به سوالات مختلف مشتری پاسخ دهند. چت بات ها ازالگوریتم NLP برای پاسخگویی منطقی به سوالات از طریق سوالات متداول و یا در صورت نیاز با عوامل انسانی ارتباط برقرار می کنند.
سازمانهای زیادی از چپ بات برای جستجوی دورنمای خود استفاده می کنند. با ارائه یك سوال از قبل برنامه ریزی شده ، چپ بات می تواند قبل از انتقال آن به نمایندگی فروش ، تصمیم بگیرد كه مشتری احتمالی به محصول شما علاقه دارد یا خیر. چت بات ها می توانند مکالمات فعال با مشتریان هنگام مشاهده صفحات سایت شما آغاز بررسی کنندیا بسته به سابقه مرور آنها مواردی را برای فروش پیشنهاد دهند.
اعتبارسنجی
اعتبارسنجی پیشرو یک گام اساسی در فرآیند تولید هوش مصنوعی است. مانند اعتباربخشی پیشرو ، تمام راهنمایی های احتمالی را که از طریق پر کردن فرم ها و تماس های تلفنی وارد می شوند ، حسابرسی نموده و آنها را توسط راهنمایی های فروش و غیر فروش جدا می کند.
مشتریان احتمالی تبدیل به مشتریان دائمی شده و به طور معمول داده ها یا درخواست های واقعی را از طریق فرم ها یا تماس ها ارسال می کنند. ، مشتریان غیر واقعی به عنوان هرزنامه شناخته و اهمیتی داده نمی شود.
برای از بین بردن زمان صرف شده برای مرتب سازی چنین داده هایی ، چند تبلیغ کننده از هوش مصنوعی به عنوان بخشی از تیم اعتبار سنجی خود استفاده می کنند. برنامه های هوش مصنوعی می توانند به سرعت اطلاعات ارسالی ، تشابه اسمی و شماره تلفن را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را با منابع در دسترس عموم یا مجموعه داده های داخلی مقایسه کنند. با توجه به کشفیات، راهنمایی هاسپس در یكی از این دو طبقه قرار می گیرند.
کمپین های ایمیل خودکار
از چارچوب های مجهز به هوش مصنوعی می توان برای راه اندازی کمپین های ایمیل خودکار ناشی از اطلاعات و رفتار مشتری استفاده کرد. چنین نوآوری از سابقه سفارش ، علاقه کاربر و رفتارهای مرورگر برای ایجاد و ارسال ایمیل های خودکار در مواردی که از قبل تصمیم گرفته شده است استفاده می شود - به عنوان مثال می توان به عضویت مشتری در حال ثبت نام، لغو عضویت در خبرنامه یا رها کردن سبد خرید اشاره کرد.
به همین دلیل است که کمپین های ایمیل خودکار به دلیل عناوین و محتوای بهینه شده و زمان دقیق ارسال نامه ای که مشتری موظف است نامه های خود را بررسی کند ، نرخ بازگشایی بیشتری دارند.
بهتر کردن کیفیت خط فروش
هوش مصنوعی نیز می تواند به شما در بهبود کیفیت کلی خط فروش شما کمک کند. به دلیل قدرت پیش بینی، می تواند به کارشناسان تبلیغات و فروش شما بگوید که کدام حرکت ها بهترین عملکرد را دارند و بهترین استراتژی های فروش بیشتر را روشن می کند.
این منجر به یک خط فروش و بازاریابی مسلط و قدرتمندتر می شود که به معنی افزایش درآمد و کاهش هزینه های شرکت شما است.
تجارب شخصی
مطالعات نشان داده است که سایتها و مشاغلی که به مشتریان خود تجربیات دلخواه و جذاب ارائه می دهند ، به طور کلی مشتریان وفادارتری دارند. وفادار نگه داشتن مشتری به نام تجاری شما همسو با تجربه ای است که آنها هنگام تعامل با شما کسب می کنند. ابزارهای هوش مصنوعی مانند چت بات ها و الگوریتم های پیش بینی یادگیری ماشین، مشتریان را با رابط کاربری اختصاصی سفارشی ارائه می دهند. این الگوریتم های پیش بینی که در این صورت الگوریتم های توصیه نامیده می شوند ، توصیه هایی را به رهبران بالقوه وابسته به الگوهای مرور ارائه می گردد
